Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 02-02-2019 15:55:01
Winkels & Webshops

Postnl beantwoord geen klachten

Misschien kunt u dan zelf pakjesbezorger worden? als antwoord op uw vraag wanneer er een goed alternatief voor post nl komt. het tijdstip kunt u dan dus zelf bepalen.
verder geldt dat de afzender de klaagpartner/gesprekspartner is en niet de ontvanger.
hier werkt de post overigens, van welk bedrijf ook, geweldig, nooit klachten, niet opjagen, uiterst vriendelijk, goed gemutst, ook met erg slecht weer enz. enz. 
met zo een toon van schreeuwen met overbodige uitroeptekens bereikt men zelden wat men beoogt. met honing komt men verder dan met azijn.