Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ba
Badkamer & Co - 03-02-2019 13:13:32
Winkels & Webshops

Badkamer & co komt afspraak niet na.

naar aanleiding van de uitzending van kassa is gevraagd een uitspraak te doen betreffende de 24-uurscontrole. tot onze spijt belicht kassa enkel de negatieve kant van dit verhaal.


 


bestellingen worden gratis bezorgd door badkamer & co. tijdens de bezorging controleert de chauffeur samen met de klant de geleverde producten op beschadigingen. zijn de producten niet beschadigd dan tekent de klant voor ontvangst. dit staat tevens op het ontvangstformulier vermeld. badkamer & co geeft hierna nog 24 uur de tijd aan de klant om de bestelling naar bijvoorbeeld de badkamer te verzetten. mocht er tijdens deze 24 uur toch iets stuk gaan, doordat bijvoorbeeld de klant zelf iets laat vallen, dan geeft badkamer & co de extra service om dit te melden.....binnen 24 uur.....en zal het beschadigde product alsnog gratis worden vervangen. we gaan er vanuit dat de bedoeling van deze 24-uurscontrole duidelijk is en dat hiermee enkel een service naar de klant wordt nagestreefd.


 


de 24-uurscontrole heeft overigens geen invloed op het feit dat de klant 14 dagen zichttermijn heeft. mocht de klant binnen 14 dagen de koop willen ontbinden, zonder opgaaf van redenen, dan is dat wettelijk vastgelegd en kan het product worden teruggestuurd en wordt het betaalde bedrag binnen 14 dagen op de rekening van de klant teruggestort, mits het in dezelfde staat wordt geretourneerd als dat het is aangekomen.....onbeschadigd, want dit is immers gecontroleerd tijdens de bezorging.