Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 03-02-2019 19:16:55
Winkels & Webshops

Badkamer & co komt afspraak niet na.


en daar zijn die 2 maanden dus voor en niet de 24-uren regeling.
maar wel heel vreemd dat badkamer & co het volgende schrijft: "tijdens de bezorging controleert de chauffeur samen met de klant de geleverde producten op beschadigingen. zijn de producten niet beschadigd dan tekent de klant voor ontvangst. dit staat tevens op het ontvangstformulier vermeld."....... hoe verhoudt zich deze regel met voornoemde uitspraak van badkamer & co?? chauffeur wacht niet - tekenen voor niet beschadigde artikelen?? heel vreemd.

 
een reden opgeven is niet verplicht.



verpakking totaal vernield? onverkoopbaar? het artikel mag gewoon, ter beoordeling, uit de verpakking gehaald worden.
kan badkamer & co ons even aangeven waar in het bw vermeld staat, dat zogenaamde outlet artikelen niet geretourneerd mogen worden?

artikel 10 av: "je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen" .... nee, dat ik begrijp niet!

wel een +puntje: "op al onze producten geven we 5 jaar garantie." dus ook uit de outlet.


tenzij de schade te wijten is aan het handelen van die chauffeur..... !!

een webwinkel waarbij alléén zeer goede reviews staan, daar stel ik toch wel vraagtekens bij.....
en ik zal het al helemaal niet hebben over de e-mails waarover in de uitzending gesproken is.