Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 04-02-2019 13:07:21
Winkels & Webshops

Badkamer & co komt afspraak niet na.

Ik heb het gevoel dat er sprake is van een misverstand over die 24 uur.
het bedrijf houdt zich volgens de algemene voorwaarden aan het herroepingsrecht en de conformiteit.
maar er zit nog een extra schakel tussen. 
het pakket wordt met de chauffeur opengemaakt, mankeert er zichtbaar iets aan het product, dan gaat het product gelijk weer mee terug en krijgt de klant een nieuw product, of als de klant binnen 24 uur een gebrek ontdekt, dan ook.
de klant hoeft dan niet een beroep te doen op non-conformiteit. want non-conformiteit betekent dat de verkoper in de gelegenheid moet worden gesteld het product te repareren. pas als dat niet lukt, heb je recht op een nieuw product.
nu krijg je bij melding van schade  binnen 24 uur een nieuw product.


het gaat om deze artikelen uit de algemene voorwaarden:

uitsluiting herroepingsrecht
artikel 10.

 je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:


                          >beschadigde producten die niet binnen 24 uur na bezorging zijn gemeld.
conformiteit en garantie


artikel 12.

 je hebt recht op een goed product, punt. is er toch iets mee aan de hand, dan lossen we het voor je op. hierbij volgen we altijd de wet.


https://www.badkamerenco.nl/service/newsletter-terms-conditions/