Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

feenstramede
feenstramede - 05-02-2019 11:58:35
Huishouden & Energie

Cv ketel gekocht met 2 prijzen incl of excl onderhoudscontract

beste meneer van der molen,


 


naar aanleiding van uw bericht, reageren wij als volgt. klaarblijkelijk is het een en ander niet duidelijk. via deze weg leggen wij graag uit hoe de vork in de steel zit.


in geval van koop van een cv-ketel zijn er twee opties 1) kopen met onderhoudsabonnement en 2) kopen zonder onderhoudsabonnement. 

optie 1:
indien een cv-ketel wordt gekocht met onderhoudsabonnement is de aanschafprijs lager. dit heeft te maken met het volgende. het verschil tussen de aanschafwaarde zonder onderhoudsabonnement en aanschafwaarde met onderhoudsabonnement wordt over de periode van twee jaar betaald aan ons. dit houdt in dat de kosten van de cv-ketel uiteindelijk, na het verstrijken van twee jaar, gelijk is aan de aanschafwaarde van de cv-ketel zonder onderhoudsabonnement. 

optie 2:
de kosten van de cv-ketel zonder onderhoudsabonnement is gelijk de kosten van de cv-ketel met onderhoudsabonnement. echter dient daarbij wel een kanttekening gemaakt te worden namelijk, na het verstrijken van een periode van twee jaar. 

wat is dan het verschil? in beide gevallen heeft u garantie van twee jaar conform de uitsluitingen van de fabrikant. echter met onderhoudsabonnement bent u ook verzekerd van een dekking op de onderdelen welke niet onder de dekking van de fabrieksgarantie valt. wij zijn een onderneming welke haar klanten hoog in het vaandel heeft staan en doet ook haar uiterste best om de dienstverlening voort te zetten.


te allen tijde zijn wij open en transparant geweest in onze communicatie. het is jammer dat u het gevoel heeft dat wij u misleiden. mocht u naar aanleiding van dit bericht nog vragen hebben, dan kunt u een e-mail sturen naar webcare@feenstra.com


 


met vriendelijke groet,


feenstra webcare