Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kc
kcdb - 13-02-2019 13:51:41
Computers & Telefonie

Tele2

Leuk hé, al dat alleen maar bellen. die mensen zijn zó aardig aan de andere kant. maar met al dat bellen bereik je helemaal niks, noppes, nada. en je bewijst achteraf ook helemaal niets van eventueel gemaakte afspraken.

begrippen als 'mensen aan het lijntje houden' en 'van het kastje naar de muur sturen' staan hoog in het vaandel bij dit soort organisaties. zodra u de telefoon neerlegt bent u vergeten, omdat hun telefoon meteen weer overgaat.

alle tijd die u besteed heeft om uw klacht hier openbaar te maken had u beter kunnen besteden aan een goede brief richting tele-2 en ook aan te geven dat u alleen maar schriftelijk (of per email) over zo'n kwestie nog wilt corresponderen. dán pas heeft u bewijzen in handen als het toch nog fout mocht gaan. maar, dat weten de ontvangers van die brieven echt wel, en zullen daar zorgvuldiger mee omgaan als met misschien wel duizend telefoongesprekken.