Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cr
cristoffel - 13-02-2019 16:42:48
Winkels & Webshops

Webshop wil alleen deel bedrag vergoeden

ze zijn aangesloten bij webshop keurmerk: https://www.keurmerk.info/nl/algemene-voorwaarden/

@tijger1
het product is uitgeprobeerd, niet ingebruik genomen! het folie op de achterkant zat er zelfs nog op! ik had de screenprotector juist gemonteerd om te voorkomen dat het product zou beschadigen. product heeft geen gebruikerssporen! geen enkel krasje en alles is hersteld naar fabrieksinstellingen.


de vergelijking met een winkel gaat niet op, want in een winkel is een showmodel aanwezig waar het folie al van is verwijderd. een webshop kan ook de mogelijkheid aanbieden om naast een nieuw toestel een showmodel mee te sturen, maar dit wordt naar mijn weten niet gedaan.


ik zou zelf bereid zijn de nieuwprijs betalen voor een telefoon die geen gebruikerssporen heeft en niet te onderscheiden is van een nieuwe(sterker nog dat kun je niet weten).
de consuwijzer spreekt in het geval van beschadigingen van verpakkingen (waar ik het niet mee eens ben) over het in rekening brengen van de kosten van de verpakking. de webshop beweert echter een zero-tolerance beleid te hebben en wil 59 euro in rekening brengen. een folie is niet 59 euro waard.