Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 13-02-2019 18:49:14
Winkels & Webshops

Webshop wil alleen deel bedrag vergoeden

Je hebt de telefoon uitgepakt, het zegel verbroken, de beschermfolie van het scherm afgehaald, je screenprotector er op gehad,  je simkaart in de telefoon gestopt en  er mee gespeeld. maar omdat je de tefefoon te langzaam vond, je gegevens verwijderd en de instellingen teruggezet naar de fabrieksinstellingen.
en dan wil je beweren dat je €59 moet betalen alleen voor de folie die je er af gehaald hebt?
de volgende koper krijgt dus een gebruikte telefoon. 
uit de algemene voorwaarden:

artikel 7 – verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd



tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. het uitgangspunt hierbij is dat de consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen.
de consument is alleen aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier van omgaan met het product die verder gaat dan toegestaan in lid 1.https://www.telefoonwereld.nl/algemene-voorwaarden" target="_blank">https://www.telefoonwereld.nl/algemene-voorwaarden