Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 18-02-2019 12:41:44
Geldzaken & Recht

Opzeggen telegraaf na niet leveren

graag zou ik u mening hierover horen.
ok dan: ik zou m'n abonnement niet opzeggen omdat er een paar maal niet bezorgd is. 



ik heb een bezorgklacht voor de telegraaf

 


uw bezorgklacht kunt u gemakkelijk online doorgeven. https://www.mijnmedia.nl/bezorgklacht/" target="_blank">klik hier om uw bezorgklacht door te geven of bel 088 – 824 824 1.


uw ervaring helpt ons onze dienstverlening te verbeteren. meld daarom uw bezorgklacht, hierop ondernemen wij dan actie.


wat wordt er gedaan met mijn bezorgklacht?
na het registreren van uw bezorgklacht voor de telegraaf wordt deze automatisch doorgegeven aan onze bezorgorganisatie. op de looplijst van de bezorger komt een melding van uw klacht. normaal gesproken is dit voldoende om de bezorging weer volgens afspraak te laten verlopen.
heeft u de telegraaf niet ontvangen dan compenseren wij uw klacht door uw abonnementsperiode met één dag te verlengen. voor meer informatie zie vraag en antwoord "hoe zit het met de compensatie van mijn bezorgklacht?"