Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 19-02-2019 10:08:18
Huishouden & Energie

Nuon

Zo te lezen hanteert ook nuon evenals mijn leverancier een systeem waarmee maandelijks  maandelijks, aan de hand van de slimme meter, een overzicht wordt geven van het verbruik en het gemiddelde verbruik landelijk. nuon doet dat kennelijk ook. dat klantenservice van nuon via een call center loopt waar men lang niet altijd over deskundigheid blijkt te beschikken blijkt ook nu weer.

op zich kan het geen kwaad om ook zelf de meterstanden bij te houden hoewel det met een goed geijkte slimme meter niet nodig is.
omdat u, als u de stand zelf opneemt, mogelijk dat op een een andere datum  doet kan er een klein verschil zijn.