Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdmduc
tdmduc - 19-02-2019 11:41:16
Computers & Telefonie

I phone 6

dit is een regelrecht drama.


als beheerder van iphones en ipads heeft me dit al talloze mailtjes en telefoontjes gekost met apple "support".


 


als je zelf een bedrijf hebt kan je met een speciaal emailadres in engeland een factuur overleggen en dan willen ze de vorige eigenaar wel voor je verwijderen, anders.....ben je de sjaak en is je speeltje waardeloos. voor een factory reset heb je echt het appleid van de vorige eigenaar nodig en de twofactorauthentication(sms)


 


het enige wat de vorige eigenaar hoeft te doen is het device van zijn icloud account te verwijderen. (easypeasy)


maar ja als diegene daar geen verstand van heeft of anderszins geen idee hoe dit werkt(of ex-werknemers met haatgevoelens) dan kan je meestal fluiten naar je iphone.


 


nb: een iphone hoeft niet persee "stolen" te zijn, dit is meestal de snelle conclusie wanneer je bijvoorbeeld find my iphone hebt gebruikt.