Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 20-02-2019 13:53:22
Winkels & Webshops

Bril bestelling annuleren

Hallo cornel-kersten , 

hier werd verteld dat annuleren niet meer ging alles was besteld, ik had binnen 3 uur moeten annuleren in de winkel. 

heb zelf ook gebeld met de klantenservice en daar werd gezegd dat het in de algemene voorwaarden staat. 

ik zie dit niet staan in de voorwaarden .

5.1 in het geval de overeenkomst wordt gesloten in een fysiek filiaal van hans anders, komt de overeenkomst tot stand zodra de consument en hans anders overeenstemming hebben over de gemaakte afspraken met betrekking tot de dienst en het goed en de consument zijn handtekening heeft gezet op de opdrachtbon of offerte..
 
artikel 8 :  annulering

indien de consument de overeenkomst wil annuleren dan is dit mogelijk tot het moment van de (af)levering van het goed of de dienst. na het afsluiten van de overeenkomst is de consument bij een annulering gehouden hans anders 25% van overeengekomen prijs te betalen. 

 lees hier de voorwaarden , klik op de rode regel .

https://www.hansanders.nl/algemene-voorwaarden/" target="_blank">https://www.hansanders.nl/algemene-voorwaarden/