Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ms
ms1 - 25-02-2019 11:11:48
Winkels & Webshops

Webshop koopjedeal

beste piet,
ook ik ben benadeeld. ik vond de advertentie misleidend omdat ik niet het product heb gekregen wat ik dacht te hebben gekocht. dit kan misleiding zijn of een verkeerd product in de doos gestopt. kan gebeuren maar.....ik wil retourneren, inmiddels 2 maanden verder.... heb ik 4 goedkeuring gekregen om te retourneren (ja ja).  helaas krijg ik geen email hoe te retourneren, dat vinden ze heel erg moeilijk. het zit zeker niet in mijn spam want dat heb ik gecontroleerd. ik kan dus niet retourneren en ik maak me zorgen of ik mijn geld wel terug krijg. sterker nog ...mocht ooit de retouremail binnenkomen dan vraag ik me af of ze mijn pakket wel zullen 'herkennen' en bevestigen. nu het dilemma...houd ik het niet gewilde, verkeerde product toch of neem ik het risico en de ellende op de koop toe om, na twee maanden eindeloze emails en inlogactiviteiten, om toch het product te proberen te retourneren! 


slechte zaak, ik adviseer niemand om daar wat te kopen. 


mvg


m