Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 25-02-2019 14:09:46
Vakantie & Reizen

Mag sunweb een kortingsaanbieding intrekken?

Maar je ziet bij het boeken toch de te betalen prijs? je krijgt toch niet een factuur achteraf? je moet toch eerst betalen en gaat dan pas op vakantie.
je hebt dus niet gezien bij het boeken dat je kortingscode niet toegepast was?
want je had dan natuurlijk meteen moeten reageren.
nu wordt het lastig om aan te tonen dat je van die kortingscode gebruik hebt gemaakt.
zou ze toch nog maar eens een brief sturen met daarbij een kopie van die mail met kortingscode en een kopie van de boeking van 5 januari.
lijkt me dat ze alsnog kunnen terugbetalen.
en anders proberen via de geschillencommissie reizen, maar ......
kosten
de kosten van de behandeling van een klacht bij de geschillencommissie reizen bedragen:
€ 77,50 voor factuurbedragen tot € 500,-
€ 102,50 voor factuurbedragen van € 500,- tot € 1.500,-;
€ 127,50 voor factuurbedragen vanaf € 1.500,-.
u krijgt dit terug wanneer de commissie u in het gelijk stelt. https://www.degeschillencommissie.nl/consumenten/kosten/" target="_blank">lees meer over het klachtengeld.