Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sp
Spiem112 - 25-02-2019 20:26:52
Computers & Telefonie

Youfone misleidende website

In de voorwaarden van youfone staat inderdaad dat de klant verantwoordelijk is voor kosten die gemaakt worden telefoongebruik in het buitenland. dit is ook niet meer dan gebruikelijk. 

wanneer u in het buitenland bent krijgt u een sms met de in dat land geldende tarieven. 

conform de nieuwe wetgeving zijn kosten binnen de eu gelijk aan de in nl geldende tarieven. ik ga er daarom vanuit dat uw vrouw of zoon buiten de eu was tijdens het bellen. in dat geval zou ik er niet heel gek van opkijken als voor bellen naar nederland extra kosten worden berekend. u wel?