Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 28-02-2019 12:44:53
Huishouden & Energie

Energie direct geeft niet op

Het is niet energie direct die u belt, maar een commercieel callcenter. op de een of andere manier wordt ik de laatste dagen ook elke avond gebeld. het telefoonnummer die in het display komt is elke keer anders, en ook de bedrijfsnaam die ze zeggen. het getoonde telefoonnummer bestaat niet, dat zijn gewoon cijfers die zij kunnen meesturen. ook de genoemde bedrijfsnamen bestaan niet. de verhalen zijn wel steeds hetzelfde. wij hebben u een brief gestuurd en u had moeten reageren. pardon, moeten? ja, u gooit geld weg. mooi, u weet wat ik nu betaal. waar de ene zegt precies te zien wat ik betaal kan je ander precies zien dat mijn contract bij essent bijna afloopt. op dat moment lach ik ze altijd uit. ik ben geen klant bij essent en mijn contract loopt ook niet bijna af. de genoemde prijzen kloppen ook niet met wat ik betaal. ook op de vraag waarom ze bellen met een niet bestaand telefoonnummer en een valse bedrijfsnaam kunnen ze geen antwoord op geven. wel dat zij een eerlijke verkoper zijn en de andere cowboy’s niet.
als afsluiter zeg ik altijd dat het gesprek is opgenomen en bewaard zal blijven totdat ik er achter ben welk bedrijf er achter zit. ik sta namelijk privé en zakelijk (zzp’er, dus natuurlijk persoon) ingeschreven in het bel mij niet register. daarna hangen ze, vreemd genoeg, heel snel op.