Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fr
frankve - 01-03-2019 14:08:36
Garantie & Verzekeringen

Tandenborstel kapot

Ik heb exact dezelfde ervaring met de philips sonicare. overigens zijn we niet de enige: op internet zie je veel soortgelijke gevallen.

een opmerking hierover wordt bij de leverancier (in mijn geval de mediamarkt) stelselmatig uit de beoordelingen gewist.

ik heb er onlangs eentje geheel gesloopt om na te gaan wat de oorzaak was. het blijkt "normale" slijtage van de constructie, waarbij het trillende gedeelte tegen de electromagneet aan ligt en dus niet meer kan bewegen.
de oude oral-b-tjes van mijn van kids gaan bijna eeuwig mee. na deze philips kies ik dus echt weer voor een ander merk......

anyway: de garantieperiode van de sonicare is relatief beperkt. volgens zowel philips als mediamarkt werd het argument gegeven dat de tandenborstel een levensduur heeft van 2 jaar, en daarna is het "niet meer dan normaal" een nieuwe te kopen. ook al kost de tandenborstel eur 150. als zowel philips als je leverancier aangeven dat de levensduur 2 jaar is, dan kan je verder ook niet meer rekenen op enige coulance, ook al is het 1 maand na de garantieperiode (is de ervaring).
philips wil nog wel eens een coulance-korting geven vanuit hun webshop, maar daarmee is het artikel nog steeds 30% duurder dan in de winkel.