Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ki
kibebo - 04-03-2019 17:17:54
Garantie & Verzekeringen

Tandenborstel kapot

dank voor alle berichten maar wil nog wel even kwijt dat ik hem nooit heb laten vallen elke poets beurt schoon en droog gemaakt etc.
vindt het alleen jammer dat na 1 jaar de tandenborstel alweer stuk is, de tweede al binnen twee jaar.... heb schrijven van philips gekregen dat de hx sony care toch veel problemen geeft.
heb hem uiteindelijk open gemaakt en wat blijkt ondanks mijn goede zorgen was de binnenkant nat vreemd zou niet mogen en ja de batterij erin is niet veel soeps.


heb nu maar een andere gekocht en ja uit ,,coulance,, krijg je korting maar dan ben je veel duurder uit als dat je een nieuwe in de winkel koopt.
jammer philips wil geen levenslange garantie maar wel een goede tandenborstel die minstens twee jaar mee gaat.