Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Br
BrendaDJSenKarel - 08-03-2019 15:06:37
Elektronica & TV

Ziggo biedt gratis producten aan die je achteraf moet betalen, kan dit zomaar.

Ik had hetzelfde, echt belachelijk! valse beloftes.... nu maar gelijk ziggo opgezegd. eerst gebeld met ziggo klantenservice (https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/klantgegevens/opzeggen/" target="_blank">https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/klantgegevens/opzeggen/), maar dat duurde eindeloos. marketingpraatjes en lang in de wacht. uiteindelijk opgehangen en voor een paar euro opgezegd bij een commerciele partij (https://dyme.app/opzeggen/ziggo" target="_blank">https://dyme.app/opzeggen/ziggo er zijn trouwens nog tig andere partijen!). dat ging soepel en ben nu in afwachting van de bevestiging vanuit ziggo. je moet trouwens wel even goed je contract doornemen om te kijken of je wel kunt opzeggen!
gr brenda