Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gerbera
gerbera - 08-03-2019 15:37:00
Elektronica & TV

Klacht

he wat ?????? een nieuwer toestel maar ik mis mijn garantie ???!!!
nee hoor die mist u niet, u heeft de garantie al gehad. eerst met reparatie en daarna een vervangend toestel.
en in tegenstelling wat u denkt blijft de ingangsdatum van de garantie staan op de datum van aankoop van het toestel.
het "nieuwe"toestel is een vervanging van uw op 3-09-2017 gekochte, defecte, toestel, dus geen nieuwe aankoop.
dus al die verwijzing naar het wetboek ten spijt heeft belsimpel, simpelweg juist gehandeld.