Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

La
Lahimi - 15-03-2019 13:13:10
Winkels & Webshops

Bol.com, selekt en albert heijn gaan niet samen?

Ik heb contact gehad met klantenservice bol.com en albert heijn, zowel telefonisch als via mail en chat. het is een technisch iets, wat ze niet per omgaande recht kunnen zetten. ik moet gewoon 6 maanden wachten en kan dan weer select activeren. wel kan ik een nieuw select account aanmaken maar dan moet ik € 9,99 betalen (terwijl dit bij mijn bezorgbundel van ah ‘in zit’. het is een principe kwestie.. heel bizar dit. je zou denken dat dit allemaal dezelfde holding is..