Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

christin
christin - 16-03-2019 02:17:50
Computers & Telefonie

Mega rekening youfone.

Wat een drama. ik heb een bundel van een bepaald aantal mb. dan krijg ik een melding dat de opslag bijna vol is of dat ik aan de limiet zit. plus ik controleer of het wifi signaal aan staat. youfone kon niet weten dat ze op een verkeerde manier de mobiel gebruikte. hopelijk kan je vriendin een regeling treffen en komen ze haar enigszins tegemoet ander is ze als klant zó weg daar en dat willen ze denk ik ook niet. de enige keer dat ik een hoge rekening kreeg was toen ik voor het eerst mijn mobiel in het buitenland gebruikte om te bellen naar nederland maar ik kreeg steeds geen verbinding. bij thuiskomst kreeg ik wel een vette rekening dus ik was woest. ik belde de provider en zei dat ik niet eens had kúnnen bellen en dat vond ik al een heel slechte actie. gelukkig waren ze coulant en hoefde ik bijna niets bij te betalen. dat was bij tele2.