Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

am
amvd - 20-03-2019 10:32:08
Vakantie & Reizen

Klacht inzake claim afhandeling sgr/anvr

13 nov. heb ik mijn claim ingediend. zoals bij iedereen hier bleeft het hierbij. daarna gebeld, gemaild en uiterst vriendelijk te woord gestaan maar ik moest geduld hebben. 2 weken geleden een klacht ingediend via het klachtenkompas en de consumentenbond en heb reactie gehad. ze hadden het allemaal druk, druk, druk maar mijn claim zou worden uitbetaald.zie hier, reactie van sgr; 
wij hebben uw claim inzake travelbird bv afgewikkeld.hieronder treft u de berekening aan van het door ons uitgekeerde bedrag. 
ik denk nou hoe lang kan dat duren, 1 dag, 2 dagen? inmiddels weer 2 weken verder en heb weer gemaild en ze vragen weer of ik geduld wil hebben. ben een beetje bang dat sgr zelf in de problemen zit.