Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 22-03-2019 09:27:19
Elektronica & TV

Ziggo black friday

Eerst maar eens een duidelijk verhaal vertellen. 
zuster is op .... verhuisd naar ...en had pakket..... klantnummer....
je bent op 23 november 2018 komen wonen met pakket... klantnummer....
 en je hebt geen tv en wel internet?
heeft je zuster nu ineens op haar nieuwe adres jullie pakket? heeft je zuster een ander klantnummer gekregen?
als er op jullie adres geen pakket actief is,dan lijkt het erop dat jullie pakket niet geactiveerd is. dat is een mogelijkheid.
je hebt je apparatuur aangesloten, maar de activatie moet van ziggo komen.
er is kennelijk iets verkeerd gegaan en jullie willen een half jaar de prijs betalen van de balck friday actie.
wat betaal je nu  per maand  of betaal je  niets en moet het pakket nog steeds geactiveerd worden?