Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 02-04-2019 19:53:59
Computers & Telefonie

Heeft iemand ervaring met reparaties vanaf campusshop, en hoe je een probleem met dit bedrijf kan oplossen?

Waarom heeft u bijna een half jaar gewacht met het geluidsprobleem laten repareren?
dus u moet nu - na 6 maanden - zelf aan kunnen tonen dat de defecte schijf niet door uw eigen handelen komt, maar tijdens de reparatie is veroorzaakt. dat kunt u niet, u veronderstelt dat dat zo is.
ik zou die kosten maar betalen.
ik ken de campusshop niet, maar los daarvan heeft u toch helemaal niets aan de ervaringen van anderen voor uw eigen probleem? ervaringen met de campusshop staan overigens uitgebreid op internet.