Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Yuneec
Yuneec - 09-04-2019 12:38:21
Computers & Telefonie

Kpn

het probleem van kpn is, dat zij hun klanten zaken in de maag splitsen waar zij helemaal niet op zitten te wachten. je hebt er niets aan maar moet er wel voor betalen. zo is zo'n 30% van de zenders (alle sd zenders) bijn hen verdwenen, maar moest je hetzelfde blijven betalen.


 


buiten een andere aanbieder zoeken kun je weinig doen. kpn heeft al jaren 'een bord voor de kop' wat dat betreft.
een medewerker in een kpn winkel heeft mij ooit verteld dat ook de medewerkers niet snappen waarom kpn zo met hun klanten om gaat. ook vragen zij zich af waarom de internet dienstverlening van kpn zoveel slechter is dan die van hun eigen dochterbedrijven (met name xs4all, dat nu bij kpn gevoed wordt).


kpn heeft de internetwereld nooit goed begrepen, dat was al duidelijk bij de oprichting van 'het net', waarbij kpn een netwerk wilde neerleggen waarmee je alleen in nederland op het internet kon, slechts heel beperkt daarbuiten. dat bedrijfsmodel was binnen een paar maanden al om zeep ( xd ), helemaal toen een bedrijf in almere de naam 'hetnet.net' registreerde en dezelfde diensten als kpn ging aanbieden, maar 90% goedkoper.


 


ik denk dat ik het wel weet waarom de prijzen zo omhoog gaan: 5g komt er aan dus er is geld nodig voor dat netwerk. als dat draait gaat, dan gaat kpn in de verkoop en een hoge omzet levert een hogere verkoopprijs op.


kpn is niet veel meer en dat hebben zij aan hun eigen beleid te danken.