Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Yuneec
Yuneec - 09-04-2019 13:00:30
Elektronica & TV

Zending met factuur + id idealbetaling

als u het bestelde product ook 2x geleverd heeft gekregen, dan had u kunnen weten dat er iets mis gegaan is en had u aan de bel moeten trekken bij de verkoper. als u voor beide producten betaald heeft, dan heeft u ongetwijfeld op uw bankafschrift de betalingen staan (u kunt het ook on-line opzoeken). heeft u het product 2x ontvangen maar slechts voor 1 product betaald, dan ga ik terug naar '1': u had even aan de bel moeten trekken. u wist immers dat er iets niet goed gegaan was en kon weten dat u óf nog een keer moest betalen óf het teveel ontvangen product terug had moeten (laten) sturen.


de rechten van het betaal id op de factuur gaan zover als dat het een referentienummer is, meer niet. aan de hand van dat nummer kan gezien worden waarvoor betaald is -als- het geld op de bankrekening bijgeschreven is. nu het badrag kennelijk niet is bij de leverancier bijgeschreven, maar het product wel geleverd is, staat de leverancier in zijn recht als hij een betalingsherinnering stuurt.


 


geen idee om wat voor' bedrag het gaat en dat is eigenlijk ook helemaal niet relevant.


ik heb het gevoel dat u voordelig aan een 2e exemplaar van het product dacht te komen en heeft uw mond gehouden. zou u zelf zo behandeld willen worden?


-ik- zou zo'n persoon niet als klant willen. u wist dat het niet klopte maar heeft uw mond gehouden, feitelijk is dat diefstal.