Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 17-04-2019 18:18:30
Computers & Telefonie

Geen reactie van spottergps.com

Je schrijft hier op een forum, dit forum bestaat niet uit medewerkers van spottergps.com. wat je nu met je laatste reactie wilt bereiken, is mij ook niet duidelijk.
nog maar eens in de handleiding gezien. dan heb je punt 6.
6.1. account aanmaken
de spotter wordt gekoppeld aan een online account, waarop u alle gegevens bekijkt en beheert. u gaat hiervoor naar www.spottergps.com en klikt op “inloggen”. als u geen account heeft, maakt u hier een account aan.
6.2. spotter koppelen log nu in op uw online account waarna een scherm verschijnt met de vraag tot invoer van uw spottercode. hier voert u de spottercode in die op het pasje staat in de verpakking. dit is een unieke code die bij de betreffende spotter hoort. nu het online account en de spotter zijn gekoppeld, is de spotter actief!

het account aanmaken en de spotter activeren, lukt dus niet. de activatiecode werkt niet. 
is dat het probleem?