Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Fred Grotenhuis
Fred Grotenhuis - 17-04-2019 18:26:42
Computers & Telefonie

Geen reactie van spottergps.com

wat de handleiding betreft die heb ik al tig keer gelezen, ik doe niets fout.
als het gaat om punt 6.2 zoals hieronder beschreven, ik doe precies zoals het daar staat.
dit probeer ik wel 10 x per dag op verschillen de tijden en vanaf verschillende devices maar zonder resultaat.

6.2. spotter koppelen log nu in op uw online account waarna een scherm verschijnt met de vraag tot invoer van uw spottercode. hier voert u de spottercode in die op het pasje staat in de verpakking. dit is een unieke code die bij de betreffende spotter hoort. nu het online account en de spotter zijn gekoppeld, is de spotter actief!

ik krijg telkens de melding zoals op de afbeelding in de bijlage.
de code heb ik zwart gemaakt.