Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 19-04-2019 09:38:49
Elektronica & TV

Ben je ook van plan een nieuwe tv te kopen n.a.v. de nieuwsbrief kpn 'geen gedoe met kastjes en kabels'?
niet doen. het blijkt niet te werken voor digitenne werd mij na aankoop van de nieuwe tv verteld!

Bij het digitenne abonnement zit ingesloten één kastje. als u op meer tv’s digitenne wilt kijken, betaalt u huur voor die andere kastjes.

uw internet snelheid is blijkbaar zo laag dat u geen interactieve tv van kpn kunt afnemen, vandaar dat u aangewezen bent op digitenne. dat is op mijn adres ook van toepassing.

en als men geen interactief tv abonnement heeft, valt er ook niets met die app te doen. nogal logisch. anders zou iedereen zijn dure abonnement de deur uit kunnen gooien en allee maar een nieuwe tv hoeven kopen.

ik zeg het er maar even bij, ik ben ook werkzaam bij kpn.