Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ja
Jaysun - 25-04-2019 13:12:15
Geldzaken & Recht

Automatisch incasso betalingsachterstand

Naast dat er steeds behoorlijk afgedwaald wordt van de kern van mijn vraag worden er ook voorbarige conclussies getrokken zonder dat men mij kent. zoals dat het regelmatig zou voorkomen dat ik mijn rekeningen niet betaal. dat ik aangeef dat 'ik wel eens vaker iets heb moeten terugstorten' betekend niet dat dit in mijn huidige situatie nog voorkomt, ik ga tegenwoordig 1 dag naar school en werk daarnaast 38 uur in 4 dagen wat prima betaald. dat ik dus wel eens vaker iets heb moeten terugstorten dateert dan ook van jaren terug. mijn situatie zag er toen heel anders uit, maar dat kon je niet weten omdat je mij dus niet kent, wat weer resulteert in die voorbarige, onjuiste conclusie. vandaar dat we het toch echt beter bij de kern kunnen houden. 

ik kan me dan ook prima een vaatwasser van 10 euro per maand veroorloven...  ;- ). en ja, de bijbehorende extra energiekosten ook! nogmaals, die gestorneerde incasso was het resultaat van een onverwachte financiele tegenvaller van enkele duizenden euro's die ik zelf moest voorschieten voordat ik verzekeringsgeld ontving. 

ik snap sowieso niet wat er relevant is aan dit soort vragen bij het oplossen van mijn vraagstelling. ik ga het inderdaad eens op een juridisch forum proberen. dit schiet namelijk niet op, met alle respect. wel bedankt voor de moeite allemaal.