Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 29-04-2019 07:33:59
Geldzaken & Recht

Incasso

Hallo petra h , 

wanneer automatische incasso problemen geeft , stopt dan de automatische incasso , en maak het bedrag zelf over .

veelgestelde vragen :



wat is de betalingstermijn?

als je ons hebt gemachtigd, incasseren wij omstreeks de factuurdatum het factuurbedrag van de rekening. heb je geen machtiging afgegeven? dan dient het bedrag binnen 21 dagen na factuurdatum door caiway te zijn ontvangen.



regel het gemakkelijk online .
we hangen niet op tot het probleem opgelost is. via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? onze medewerkers staan voor je klaar. telefonisch, via de chat, of via social media. ( whatsapp , fb, twitter ) 
online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00 


machtiging tot automatische incasso intrekken:

een verzoek tot betaling via acceptgiro dien je in te dienen via een brief met handtekening. je ontvangt vervolgens een factuur met acceptgiro. de kosten bedragen € 1,30 per factuur. stuur je verzoek (brief met handtekening) naar:


caiway 
antwoordnummer 365 
3100 vb schiedam


of scan de brief in en e-mail die naar rekening@service.caiway.nl



voor verdere informatie , klik op de rode regel .

https://www.caiway.nl/klantenservice/factuur-betaling/betaling" target="_blank">https://www.caiway.nl/klantenservice/factuur-betaling/betaling