Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

HappyHenny
HappyHenny - 01-05-2019 15:36:46
Elektronica & TV

Hoortoestel met accessoires

dank voor jullie reacties. ik begreep  meteen dat ik me beter niet al te eisend kon opstellen, en beter eerst onderzoek en evt. reparatie kon afwachten..
vandaag heb ik dus alles braaf ingeleverd om te worden opgestuurd naar phonak voor die  inspectie. 


in de handleiding vond ik overigens niets over de kans op zulke problemen (tip van heremietkreeft). 


sjoppie gaf me een link naar faqs van phonak zelf en daarin werd naar de akoestische slang verwezen die de oorzaak kon zijn. dat herkende de hoorwinkel zelf ook; die slang is niet zomaar een neklus maar tevens antenne! maar ze waren het met me eens dat dat bij gloednieuwe apparatuur natuurlijk (nog) niet mocht voorkomen....   nu dus even afwachten...  wordt vervolgd.