Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 03-05-2019 16:10:21
Elektronica & TV

Philips

Om uw vraag goed te kunnen beantwoorden is het van belang om te weten of u de tv bij een tv detailhandel heeft gekocht of bij een groothandel resp. philips z\elf. ook is nog van belang hoe lang de aankoop geleden is. ik geef u een aantal verwijzingen naar de wettelijke consumentenbescherming die bij aankoop bij een detaillist van toepassing zijn. dat is iets anders dan fabrieksgarantie. u ziet dat u bij de verkoper dient aan te kloppen als er problemen zijn. 

http://www.consuwijzer.nl" target="_blank">www.consuwijzer.nl
http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/17.html" target="_blank">www.wetboek-online.nl/wet/bw7/17.html
http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/17.html" target="_blank">www.wetboek-online.nl/wet/bw7/18.html  en eventueel verder in het bw:
http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/20.html
http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/21.html
http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/22.html
http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/23.html
http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/24.html
http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/25.html

m.i. heeft u geen recht op vergoeding maar zou men bij philips wel coulant kunnen zijn en ik begrijp dat dat deels het geval is.