Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
malty - 04-05-2019 08:59:20
Elektronica & TV

Philips

Kennelijk was het niet duidelijk of het onder garantie gerepareerd zou worden, buiten garantie moet u, volgens de philips site zelf de service partner bellen.
dat u €50 in mindering krijgt zou er toch op duiden dat de reparatie buiten garantie is.
op de philips site staat voor een reparatie 2 weken, bij u duurt het nu 2 maanden. 
zou hierover zeker een schriftelijke klacht indienen bij philips.
ik neem aan dat uw volgende tv geen philips meer zal zijn of u moet die gratis krijgen.