Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 06-05-2019 19:27:50
Huishouden & Energie

Annulering energiecontracr geweigerd na telefonische verkoop

Budget enery, ze blijven mij maar bellen. beller 1 kon inzien wat ik nu betaal, maar niet waar. no. 2 kon zien waar ik klant was, maar niet wat ik betaalde. beller 3 haakte af toen hij merkte dat ik kritisch was en beller 4 heb ik hartelijk om moeten lachen. hoe vaak ik ook vroeg waar ik nu klant ben en wat ik nu betaal kreeg ik maar geen antwoord. de computer liep vast, mijn account was niet geupdate en meer van dat soort smoesjes.

gelukkig ben ik mans genoeg om zelf online prijzen te vergelijken. simpelweg gewoon een excel sheetje maken met daarin alle prijzen en mijn verbruik. zet daar de prijzen van concurrenten naast (incl. de vaste kosten, die kunnen afwijken per aanbieder) en je kan precies zien wat je bespaard. 

iemand die mij aan de telefoon al zegt dat ik goedkoper kan mag van mij de uitdaging aan gaan. helaas haken ze allemaal af omdat ze niets kunnen inzien. en zo werken deze ongevraagde verkopers. met hele leugens en halve waarheden een contract aansmeren. de enige manier om er van af te komen is het gesprek op te nemen en het op misleiding gooien. vaak bellen ze naar kvk inschrijvingen waardoor je ook nog aan een zakelijk abonnement zit. dan gelden er weer andere regels dan bij consumenten. tenzij u kan wijsmaken dat er op het geleverde adres geen bedrijfswerkzaamheden zijn.