Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 06-05-2019 20:35:05
Computers & Telefonie

Contractovername mobiel abonnement tele2 niet mogelijk.

Wij lossen helemaal niets op. maar waarom zegt u dat abonnement niet gewoon op? en dan neemt zoon zelf een  abonnement. 

en er is toch niet drie keer geprobeerd te verlengen? u wilde het overschrijven op een andere naam. ik heb trouwens nooit een identiteitsbewijs nodig gehad bij het verlengen van een abonnement. dus ik weet niet waarom uw zoon dat nodig had.