Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 08-05-2019 18:12:45
Elektronica & TV

Kapotte tv ontvangen en mijn geld krijg ik niet terug

klachtenprocedure

heb je een klacht?
het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. mocht je een klacht in willen dienen dan vragen wij je vriendelijk dit per e-mail of via de post te doen.

onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

onze gegevens:
megekko b.v.
spinveld 8
4815 hs breda
info@megekko.nl

na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
wij zullen je klacht altijd binnen één werkdag in behandeling nemen.