Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 14-05-2019 18:46:31
Huishouden & Energie

Energie bespaar bedrijven

Het is mij een keer gelukt om bij een bron te komen. ik kan u verzekeren, dat gesprek ging er fel toe. ik heb ze in begrijpelijk nederlands uitgelegd hoe de wet in elkaar steekt en op welke punten zij deze overtreden. om kracht bij te zetten een mail verstuurd met de wet en uitleg ervan. sindsdien geen enkel telefoontje meer ontvangen.

de wat leukere variant (voor als je er van houdt): uittesten. gewoon tegenvragen gaan stellen. de een beweert namelijk wel te zien waar ik nu klant ben, maar niet wat ik betaal. de ander dan weer precies andersom. goh, vreemd. en dan gewoon vragen waar ik klant ben en wat ik nu betaal. hun trucendoos gaat dan open, maar meer dan onzin komt er niet uit. uiteidenlijk vraag je exact naar de prijzen en doe je alsof je dat vergelijkt. ik kan u verzekeren, zonder te weten waar u klant bent of wat u betaald, bij deze partijen bent u altijd duurder uit. vinden ze niet leuk.

mocht niets meer helpen, dan gewoon vriendelijk vragen of ze even kunnen wachten, de telefoon naast u neerleggen en gewoon verder werken. een scheidsrechterfluitje schijnt ook goed te helpen.