Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
malty - 23-05-2019 14:09:40
Computers & Telefonie

Simpel

Wanneer u binnen wel bereik hebt met andere providers heeft u, lijkt me, een reden om het abonnement te ontbinden, zeker omdat u binnen de14 dagen van het abonnement het slechte bereik al gemeld hebt.
hopelijk heeft u de correspondentie met de tips/adviezen van simpel op papier.
het ligt dan kennelijk niet aan een te goed geïsoleerd huis.
heeft simpel uw klacht voldoende onderzocht, heeft u alleen telefonisch contact gehad?
verwacht simpel dat in de winter buiten gaat staan om te bellen.
ga eens voor advies naar het juridisch loket in uw woonplaats.