Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

HappyHenny
HappyHenny - 25-05-2019 21:27:29
Elektronica & TV

Hoortoestel met accessoires

Vervolg: 
het toestel (tv-link en compilot ii met neklus=antenne) zijn teruggeweest naar phonak en die heeft er ook de tijd voor genomen (3 weken?). ik kan eigenlijk niet controleren of ze vervangen zijn dan wel gerepareerd; de doos waarin ik ze terugkreeg was niet nieuw... de storing is wel minder maar niet verdwenen.  de eerdere tv-oplossing was een sennheiser hoorbeugel en die heeft nóóit enige storing gegeven. helaas kon ik daarmee echter niet meer de mensen om me heen, de deurbel of de telefoon horen. met déze hulp-accessoires kan dat wel. voors èn een tegen dus...