Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 30-05-2019 17:28:17
Computers & Telefonie

Ziggo go app

@awm , 

ik kan wel inloggen , maar de app werkt niet . hoe los ik dit op ? 



controleer of er een https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-xl/doet-het-niet/" target="_blank" data-action="hyperlink" data-upc-tooltip-type="none">bekend probleem is.
geen storing bekend? sluit dan de app helemaal af en start hem opnieuw.
lost dit het probleem niet op? wacht dan een uur en probeer het opnieuw. als het dan nog steeds niet werkt, raden we je aan de app te verwijderen en opnieuw te installeren.
gebruik je een vpn-verbinding? dan werkt de app niet. via een vpn-verbinding kan de app namelijk niet controleren of je in de eu bent. de ziggo go app werkt alleen in de eu.

heb je het probleem nu nog steeds? https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/problemen-en-storingen-oplossen/?ecmp=sv11-320-18666" target="_blank" data-action="hyperlink" data-upc-tooltip-type="none">zo los je problemen en storingen met de app op. 

lees ook hier , 

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-app-windows-10-werkt-niet-opgelost-29259" target="_blank">https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-app-windows-10-werkt-niet-opgelost-29259