Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Si
Simonek - 01-06-2019 20:07:31
Geldzaken & Recht

Pakket uit het buitenland

Hoi jochem..

bestel zelf wel vaker op internet en nog nooit problemen gehad omdat ik toch wel vrij scherp ben, maar die kussens, ja, ook ik heb ze daar helaas besteld.

voordat ik bericht kreeg van post.nl had ik al een mail gestuurd waar het kussen bleef omdat nr 1 al een week binnen was kreeg idd hetzelfde verhaal, dat ze alles hadden gedaan wat mogelijk was en dat het bij post nl lag.


ik heb aangegeven dat ik het jammer vond dat nr 2 zo lang nog duurde daar ik ze beiden retour had willen sturen omdat ik het kussen  tegen vond vallen en dat dit niet zo binnen de retourtemijn mogelijk was. robinsmit heeft aangeboden via mail dat ik ontvangst kan weigeren bij postkantoor of via hun site  en dat als ze m dan terug ontvangen hebben ze beide kussens op retour zetten en terug betalen. dus ik ben benieuwd. 
je kunt het kussen idd voor minder dan 20 euro in china bestellen zonder problemen. had het echter in nederland besteld om dit soort problemen te voorkomen omdat ik er 2 wilde. idd niet wetende dat het nu ook op eigen naam uit china zou komen. 

ik kan je evt op de hoogte houden of er idd terugbetaald worst.. maar wat een bagger constructie. weer wat geleerd