Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 03-06-2019 19:22:42
Winkels & Webshops

Geld retour

A. omdat de terugbetaling eerst administratief verwerkt moet worden. je gaat nu uit van het moment dat je zelf betaalde, dat is appels met peren vergelijken.
b. de terugbetaling gaat uiteraard niet via ideal, tenzij je mm een betaalverzoek via ideal stuurt....


"volgens de medewerker ging dit niet omdat ik met ideal betaald heb , vraag ik mij af waarom het andersom wel werkt , mijn betaling kwam wel meteen aan , het is nu maandag 3 juni en ik heb het geld nog steeds niet retour , kan iemand mij uitleggen waarom ik niet meteen mijn geld terug krijg ."

kan iemand mij trouwens uitleggen waarom iemand een vriezer koopt en als de volgende dag blijkt dat levering een paar dagen langer gaat duren deze direct geannuleerd wordt?