Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

willemhoving
willemhoving - 05-06-2019 10:34:45
Winkels & Webshops

Ook steeds gedupeerd door post.nl?

beste mensen,

allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties. ik vind het goed te lezen dat het overgrote deel geen last heeft met de bezorging. had ik tot een maand of 3 geleden ook niet. alles werd door een oudere man, bezorgd. hij was altijd vriendelijk, vrolijk en iedereen kon zien dat hij plezier in zijn werk had. 


maar goed, dat is helaas voltooid verleden tijd.


nu zit er een jong broekie de bestellingen rond te brengen en dat mannetje heeft volgens mij de lak aan alles. zoals ik al in het begin schreef: " uit ervaring denk ik dat ik weer niet thuis zal zijn morgen, volgens de bezorger", ................klopt helemaal.


 


gisteren was ik volgens broekemans inderdaad weer niet thuis en gaat het pakket naar een afhaalpunt. vandaag gaat mijn vrouw naar een afhaalpunt op de retourlabel er op te laten plakken. (het bellenbord werkt overigens uitstekend, dus als hij daar op gedrukt heeft was de intercom wel overgegegaan. daarnaast heeft al die keren nooit een briefje in de bus gelegen dat "de chauffeur ons heeft gemist"., of "dat we het pakket maar moesten ophalen bij een afhaalpunt". ik heb internet en volg track en trace nauwlettend, maar ik moet niet denken aan die mensen die geen internet hebben en met een dergelijke flierefluitende bezorger zitten. dat wordt wachten, bellen, wachten, bellen.


 


ik heb op tip van panter 22, waarvoor nogmaals mijn dank, voor de zoveelste keer mijn klacht ingediend. en nu kreeg ik keurig antwoord. niet alleen excuses, maar ook dat ze broekemans al hadden aangesproken over zijn afglevergedrag.


toen ik hen gisteren via dezelfde link meldde dat ik het pakket weer niet kreeg, maar deze maar moest ophalen bij een afhaalpunt, was, naar ik kon opmaken uit de reactie, ook de maat bij post.nl een beetje vol.


 


maar goed, kopen via webwinkels is gebeurd, de naam post.nl doet mij al huiveren. mijn vrouw laat ik zien wat ik graag wil kopen en dan kijk ik of de plaatselijke leverancier dit poduct te koop heeft of kan bestellen. zo niet.... pech voor mij, met alle lof en hulde aan dat broekie van post.nl voor deze werkwijze.


 


neodutchio schreef dat ik een denkfout maak. ik ben het niet met hem eens. bol.com heeft de bestelling overgedragen aan post.nl die krijgen geld voor verzending en horen dit ook te doen.


zoals neodutchio schrijft ben ik dus verantwoordelijk als mijn echtgenote het pakket die nu bij de afhaalpunt ligt, aldaar van een retourlabel laat voorzien, een track en trace bewijs krijgt, maar als het pakket bol niet bereikt ik dus kan fluiten naar mijn geld? ik hoop dat dit een grapje is.


 


verder allemaal een fijne dag. en... dat wil ik nog even kwijt.... mijn nieuwe smartphone werkt perfect. ook zonder webshop is kopen dus nog moelijk.


fijne dag allemaal.


willem