Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Th
Thijs124 - 12-06-2019 08:50:10
Elektronica & TV

Klantvoordeel t-mobile

Je hoopt dat door het klantvoordeel je snelheid wordt verhoogd? had je daar voor ook tv van t-mobile en is het na de verandering slechter geworden? er van af kunnen omdat klantvoordeel niet werkt? klantvoordeel is toch gewoon een woord voor korting. je moet met hun in goed gesprek gaan, je mijn t-mobile moet werken, je tv moet goed werken, eventuele beloofde internetsnelheid verhoging moet toegepast worden en je klantvoordeel korting moet toegepast worden op je rekening. stuur ze aangetekend een ingebrekestelling waarin deze punten allemaal benoemd zijn, geef ze een redelijke termijn om dit op te lossen. waarbij je aangeeft dat je indien er niet voldaan wordt aan deze voorwaarden je je contract zonder kosten boetevrij wilt beƫindigen. daarna ligt de bal bij hun.