Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ch
chronisch zieke - 12-06-2019 18:37:43
Winkels & Webshops

Ook steeds gedupeerd door post.nl?

heel herkenbaar is uw klacht.


u kunt klachten indienen bij postnl, ook bij verschillende klachtensites, maar postnl zelf doet er niets mee.


hier al flink beschadigde dozen, pakketten aan de deur gezet, terwijl ik thuis was, maar er is gewoonweg niet aangebeld.


 


altijd melden bij de verkopende partij, hoewel zij er ook weinig mee kunnen, denk ik.


maar zij blijven verantwoordelijk, als het pakket gehavend is of niet is aangekomen. zij moeten u dan een nieuwe toesturen.


eigenlijk zou men bij postnl de vervoerders moeten laten tekenen voor de ontvangst van het pakket en de koper moeten laten ondertekenen voor de overdracht bij aflevering.


pas dan zie je door welke vervoerder het pakket in ontvangst is genomen, maar niet is afgeleverd, of waar het pakket zoekgeraakt is.


maar nu de verkoper verantwoordelijk blijft, lapt postnl het aan zijn laars.