Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
malty - 19-06-2019 12:49:01
Computers & Telefonie

Avast dubbel betaald krijg geen geld retour, hoe pak ik dit aan?

Hoezo heeft u dubbel betaald, ik lees in uw verhaal dat u 59,98 betaald hebt?
en wilt u toch wel een licentie, vraag dan om de licentie nog eens te sturen.
ik zie dat het  bericht van avast van 31-5 is, misschien nog wat geduld hebben, u heeft in ieder bewijs dat u om een refund hebt gevraagd.
omdat u avast al jaren gebruikt zult u het weten hoe de nieuwe licentie te activeren, maar ik lees ook dat een nieuwe licentie automatisch geactiveerd wordt.

zie ook https://help.avast.com/nl/av_free/17/page_subscription.html" target="_blank">https://help.avast.com/nl/av_free/17/page_subscription.html