Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 19-06-2019 13:58:43
Winkels & Webshops

Ontdek non-conformiteit na 8 maanden

Als u een buitenlands model hebt gekregen en een nederlands model hebt besteld is er inderdaad sprake van non-conformiteit. u heeft recht op het nederlandse model en hoeft geen reparatie te accepteren. u moet gewoon dat nederlandse model krijgen. lukt dat de webshop niet dan geld terug.

als u wat juridische ondersteuning wilt raad ik u aan contact op te nemen met consuwijzer. tevens kunt u een klacht indienen over deze webshop die blijkbaar onder valse voorwendselen buitenlandse modellen voor nederlandse verkoopt.

dat u wat laat bent met het opmerken hiervan is niet zo erg. de wet geeft geen termijn aan wanneer een gebrek moet zijn opgemerkt. zeker nu de doos niet klopt met de inhoud. is het echter eenmaal opgemerkt dan moet u het binnen 2 maanden melden aan de verkoper. dat heeft u neem ik aan gedaan.
de webshop lijkt me wel erg louche dat ze tv's in dozen stoppen die er niet bij horen. heeft de webshop een keurmerk?

in feite is hier niet alleen sprake van non-conformiteit maar ook van bedrog.