Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gerbera
gerbera - 26-06-2019 08:36:55
Computers & Telefonie

Veranderen van internet provider

Heb zelf al vanaf de periode van het piep en knarsmodem bij kpn en ben er zeer tevreden over. zeer weinig of geen storingen met het alles in een pakket en in al die jaren slecht 1x moeten bellen omdat mijn internet er uit lag. hierbij, op een zaterdag, zeer goed geholpen dit terwijl de oorzaak mijn toenmalige pc was. maar het blijft altijd gissen wat de een prima vindt is voor de ander waardeloos. en wat die "blunder" met 112 betreft, hier heb ik, wat mijn alles in een pakket betreft, geen hinder van gehad. x4all zou ook goed zijn maar is wat aan de prijzige kant ten opzichte van kpn.